În general, în domeniul ospitalității și al cazării, oaspeții au tendința de a scrie recenzii negative dacă nu sunt mulțumiți de ceva, fie că este vorba de mâncare, de servicii sau de calitatea cazării. Potrivit unui studiu, dacă oaspeții sunt nemulțumiți, există 91% șanse ca aceștia să nu mai folosească niciodată serviciile afacerii respective. Ceea ce este și mai enervant este statistica conform căreia oaspeții nemulțumiți raportează experiențele lor negative, proaste, în medie la alte 9-15 persoane. Aceștia sunt oaspeții care lasă recenzii negative pe profilul Google al afacerii.
Din punctul de vedere al oaspetelui
Are oaspetele dreptate? Din păcate, în cele mai multe cazuri da, dar dacă întrebăm oaspetele după prestarea serviciului cât de mulțumit este de acesta și ne vorbește despre experiența sa negativă, îl putem recompensa pe loc și în acest fel rareori își notează experiența sau părerea negativă, deoarece a primit o soluție la problema sa.
În cazul unei experiențe pozitive a oaspeților
În schimb, dacă un oaspete a plecat cu o experiență pozitivă, 42% dintre clienții mulțumiți conduc la o achiziție repetată și doar unul din zece clienți mulțumiți sunt dispuși să lase o recenzie pozitivă. Acest lucru înseamnă că este nevoie de aproximativ 40 de experiențe pozitive ale oaspeților pentru a compensa o singură recenzie negativă.
Importanța de a solicita o evaluare
Prin urmare, este vital pentru domeniul ospitalier să solicite în mod activ recenzii pozitive din partea clienților. Utilizarea soluțiilor noastre vă poate ajuta să îi determinați pe oaspeți să își exprime opiniile pozitive. Creșterea numărului de recenzii Google nu numai că sporește încrederea potențialilor oaspeți, dar îmbunătățește și vizibilitatea online a afacerii dumneavoastră și contribuie la succesul acesteia pe termen lung.
Așadar, solicitarea de recenzii pozitive este o strategie cheie în industria ospitalității. Încurajarea oaspeților de a împărtăși o experiență bună nu numai că poate contracara efectele recenziilor negative, dar poate contribui și la creșterea reputației și recunoașterii afacerii.
Statisticile din acest articol se bazează pe articolul din inc.com.