Contact
Dacă ai orice întrebare, te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului nostru. Dacă vrei să ne suni, poți face acest lucru între orele 10:00 și 18:00.
Răspundem la toate solicitările primite prin e-mail și formular în termen de 1 zi lucrătoare.
![daiana](https://socialcard.ro/wp-content/uploads/2025/01/daiana-270x300.webp)
![szubak](https://socialcard.ro/wp-content/uploads/2025/01/szubak-270x300.webp)
Întrebări frecvente
Informații despre livrare și plată
După plasarea comenzii, începem producția și ambalarea produselor în termen de 1 zi lucrătoare. În majoritatea cazurilor, predăm coletul către Sameday în ziua comenzii sau în ziua lucrătoare următoare. La Sameday, există posibilitatea de a plăti în numerar sau cu cardul bancar. În cazul unei comenzi la un automat Sameday, este posibilă doar plata în avans. Vă recomandăm să plătiți comanda prin intermediul site-ului nostru cu cardul bancar, astfel evitând taxa de manipulare pentru plata ramburs.
Pentru fiecare comandă, emitem factură electronică.
Care produs pentru colectarea recenziilor mi se potrivește?
Mulți ne contactează pentru a întreba care produs pentru colectarea recenziilor ar trebui să aleagă. În general, putem spune că pentru cei din domeniul ospitalității recomandăm tabla noastră și cardul.
În cazul tablei, recenziile vin fără a fi solicitate, în timp ce pentru card trebuie să solicitați recenzia. Avantajul cardului este că putem solicita recenzia în mod dedicat. Avantajul tablei constă în faptul că nu trebuie să solicitați recenzia, este suficient să o plasați pe mese, lângă casa de marcat, etc.
Sticker-ul nostru pentru colectarea recenziilor este, de asemenea, achiziționat frecvent de către cei din domeniul ospitalității și hoteluri, acesta putând fi plasat pe biroul de recepție, pe ferestre, pe mese, pe ușile camerelor de hotel.
Cei care lucrează în industria serviciilor aleg, de obicei, tabla și cardul.
Unde pot introduce datele pentru Google My Business?
După plasarea comenzii, solicităm datele printr-un formular. Dacă ai comandat mai multe produse, dar dorești configurarea pentru companii diferite, poți furniza aceste informații tot acolo.
Produsele vin deja activate? Nu trebuie să fac nimic?
Da, noi trimitem produsele pentru colectarea recenziilor deja configurate. Nu trebuie să trimiți niciun cod QR sau link.
Este suficient să furnizezi numele companiei tale pe Google My Business.
Dacă dorești să schimbi numele companiei pe Google My Business ulterior, putem modifica acest lucru pentru tine.
Funcționează cu orice telefon?
Cardul funcționează cu toate telefoanele care sunt compatibile NFC (inclusiv cu telefoanele Android și iPhone). În cazul telefoanelor mai vechi care nu au NFC, poți accesa pagina de evaluare Google scanând codul QR de pe partea din spate a cardului. Aproape toate telefoanele au deja o cameră pentru a putea face asta. 🙂
În cazul iPhone-urilor, cititorul NFC este amplasat sub sau în apropierea camerei, fără a fi necesară o activare separată. În cazul telefoanelor Samsung și altor telefoane Android, cititorul NFC este de obicei situat în partea centrală a dispozitivului.
Cu ce suntem diferiți față de ceilalți?
Mai multe companii vând carduri de colectare a evaluărilor Google. SocialCard se diferențiază prin faptul că funcționează fără aplicație, este livrat activat direct la tine și include gratuit un software accesibil din browser pentru urmărirea numărului de scanări. În plus, pe partea din spate a cardului găsești un cod QR pe care îl poți scana cu camera telefonului pentru a ajunge și mai rapid la pagina de evaluare.
De asemenea, putem realiza grafică și text personalizat pe card.
Ce sistem de statistici este inclus cu produsele? Aceasta implică un abonament?
Accesul la sistemul de statistici este trimis împreună cu comanda în pachet. După autentificare, poți urmări numerele de scanări ale produselor pentru ultimul an, astfel putând monitoriza utilizarea acestora. În prezent, oferim acest serviciu gratuit clienților noștri. Pe viitor, este posibil să oferim acest serviciu sub formă de abonament pentru noii clienți. Cei care au primit acces la sistem anterior nu vor trebui să plătească taxa de utilizare a sistemului ulterior. Pentru aceștia, serviciul va rămâne gratuit.
Există un program pentru parteneri?
Bineînțeles că da! Te rugăm să ne contactezi și să discutăm despre asta!